19 oktober, 2006

Torsdag kväll

Hmm...lillkisen tyckte INTE om den nya kattsanden jag köpte...sanerade lådorna ..och vad hjälpte det ??
Hon satte sig direkt på mitt nytvättade köksgolv..puh

Var sen och inhandlade en ny badrumsmatta...och vem invigde inte den med en gång!!!
Bara till att ge sig iväg o köpa ny kattsand imorn igen....pust

Och jag som skulle sätta mig ner o njuta efter att städat hela hemmet idag ..ler ...nåja ska inte gnälla ..gick ju fort att torka upp, och det är ju fortfarande rent på dom andra ställena (än så länge)

20 grader varmt har vi haft i Ronneby idag , helt otroligt den 19 okt.

Tycker lite synd om "mamsen" och krusidullen uppe i Stockholm som börjat ta fram vinterkläderna, men det slår nog om här nere med snart...

Dags för sängen med en bra bok....

2 kommentarer:

l*eva sa...

Kanske du ska ha TVÅ, kattbaljor?

Jag har det, de står visserligen bredvid varandra...men, det hamnar ALDRIG något...någonannanstan!
Minns
Du...
"-mamma mår illa...hon har torkat katt bajs..."

Jag har just tvättat -----

Mican sa...

Jag HAR två katt baljor, en uppe o en nere..men tyvärr vill min lilla tjej inte vara "miljovänlig)..lite fisförnäm kanske ...ler...