18 oktober, 2006

Njuter av livet

För att må bra i sitt liv ska man ju tänka på det som gör att man mår bra .

( idag blir det massor av dravell)

EN av dom mest underbara saker som finns är att sitta på en solvarm klippa o se på solnedgången, jag bara fullkomligt ÄLSKAR havet.

I helgen ska jag ta mej tid och cykla ut till stranden o gå en runda i höstrusket o bara andas in den ljuvliga doften av saltvatten o tång..ler...

Brist på semester gjorde att jag verkligen tog till vara på dessa underbara kvällar vi hade i somras, och dom lever jag på än...

Tänk vad lätt att tänka positivt vissa dagar....(och djupt..ler..)

Hej hopp

3 kommentarer:

l*eva sa...

NU vet jag, varför jag Valde Din pappa, till pappa åt...H:na!

Ni har det *där*...Ni tre och Han.

Jag är stolt över Er! Ni finns i Mitt Liv!

Mican sa...

Och jag är SÅ glad över ER i mitt liv!!
Hur hade det sett ut utan?!?!
Tomt och innehållslöst???

l*eva sa...

Fåna dig INTE!

Men: hallååååå TOMTE...han????
Jojo, jo en riktig *tomte*, det är vad han ÄR! *L*