13 oktober, 2006

Fredag eftermiddag....

Smitit undan i vårt lilla USK-bås...visst låter det riktigt uschigt..ler..

Är SÅ förkyld...gick endast till jobbet idag för EN anledning...ville inte ha en karensdag....hade mkt väl kunnat tänkt mig att gottat ner mig i sängen med en varm kopp te och en bra bok idag ...

Jaja får väl bli när jag kommer hem....en bra film o en filt i soffan tillsammans med barnen...

Förutom tonårs sonen som skulle hem till tjej"kompisen" och äta middag...ler...

Planerar ngt snabbt, lätt och gott...hmmm...spaghetti o köttfärsås.....det får det bli ikväll...

Och till dig Vickan om du läser detta vill jag bara säga ...håll ut !! ler....den ena trotsåldern avlöser den andra...
OCH det ÄR tillåtet att krypa ner under täcket o fälla krokodiltårar....smakar gott med en liten chokladbit till...sen är man som en ny mamma igen....(kanske inte ..men det smakar iallafall gott)

Trevlig helg!!

1 kommentar:

l*eva sa...

Jag blir så ryslans STOLT...över Dig! Visste du, att du hade ett fint språk?

Krya på Dig nu...så du orkar...
kram från *eva-gumman*