20 oktober, 2006

Fredag

Jaha, då var helgen här igen..ler

Njuter nu av tystnade efter att ha lämnat över pojkarna till sin far....ska snart lägga mig i badkaret o njuta....'
Ikväll blir det kinamat tillsammans med Nettan, min barndomskamrat sen 20! år tillbaka..det är inte klokt vad åren går!!
När blev jag SÅ "gammal"???

Idag är det bytt till "gammaldags" sand i lådorna igen, lilltösen gich DIREKT o satte sig där o gjorde sina behov..ler...tänk vad katter kan vara kinkiga...inte BARA vi...

Ett stort LYCKA TILL till syster som slutar röka idag!!!! Vet vilken pärs det innebär!!

Nu ska jag mysa lite ...trevlig helg!!!!

3 kommentarer:

l*eva sa...

Jag älskar dig, Gumman!
Njut, njut och njut IGEN!

Vilket bra Foto!
Men Du ser lite MAGER ut!!!!!!

Mican sa...

*L*
Tack ska njtuta i fulla drag!!

Mager??,,Nej då börjar bara komma i min ursprungliga form ..*L*

6 kilo kvar ..sen är jag NÖJD!!
Det är en viktminskning på 25 kilo sen jag var Ö-bo!!

Kramis

Vickan Och Elina sa...

pratade med syster i gar om rokstoppet, sa till henne att harnere sa ar det fortfarande tillatet att roka pa krogen, retrsuranger och pa cafeer.. kan bli knivigt men jag skall se till att hon inte roker..