12 oktober, 2006

Fredag i morn ...såå skönt :)

Jaha, så har man klarat av Finlandsresa, tagit sig förbi en vecka hemma...och NU känner jag att jag börjar återvända till livet igen :)

Pojkarna skötte sig finfint när jag var iväg.....och även när jag kom hem ...ler ...
Märks att dom börjar bli större. Inte som dom var när dom var mindre och det blev mer eller mindre kaos när man kom hem igen ........

Fredag imorn...jobba till fem sen alla pojkarna hemma.......myspys vid tv:n förhoppningsvis...

Förkyld har jag me blivit ...hoppas bara att febern håller sig borta imorn me....

Nehe...lite dusch och manikyr innan säng dags ...hej hopp

2 kommentarer:

l*eva sa...

ÄNTLIGEN, äntligen...skriver du något.
Låter Myspysigt med fredagskvällen.

Lilla Syster är TRÖTT! Tror hon blir redigt sjuk snart!

Jag är ALLTID trött!!
Ha det så gott *Stora* Gumman!

Vickan Och Elina sa...

Hej vad vi har langat efter natt inlagg fran dig :) Hoppas du far en skon fredag och ett harligt myspys med killarna i kvall :) Det borde vara lagstadgat att ha myspys med sina barn Minst 1 gang i veckan
Hej hopp :)))