17 oktober, 2006

Mulet, kallt

Sov morgon, lyxigt mitt i veckan..

Sjuklingen ligger i soffan med två katter som filtar och har garderat sig med näsdukar o nässpray...ler....

Själv är jag inne på min tredje kopp kaffe , ska SNART ta itu med stryktvätten, ska bara passa på att njuta en lietn stund till av friden som vilar över vårt hem för tillfället .

Pratade med ex:et igår, tonårssonen vill ha med sig flickvännen till honom på fredag...
OK...tycker väl att det är LITE tidigt, men men , han är inte ute om kvällar o helger o festar som så många andra i hans ålder, så man får väl kanske tänka om .....
Men ändå han går ju bara i 8:an!!
Men gränsen går ändå vis att dom sover inne i huset i såfall och inte ute i stugan som självklart Fredde hade på förslag....ja dessa tonåringar.....kan allt , vet allt,
Först känner man bara NEJ NEJ stop...sen får man fundera lite ...sen hittar mna andra lösningar..
Men det är skrämmande att flickans mamma går med på detta utan att kontakta någon av oss???
Hur rädd är man då om sin tonårstjej??

Och angående fotona på brorsdottern så tiggde jag mig till dom ..ler....bra med dator....

2 kommentarer:

l*eva sa...

HON e såååå Söööööt!!

Vickan Och Elina sa...

No shit som dom sager pa engelska :)
Otroligt som en socker bit mumma :)) for ogonen att vila pa