11 november, 2006

Lördag...härligt

Bara katterna o jag är vakna. Vet inte hur många grader det är ute...men varmt är det .

Jag o de två minsta killarn i ledet var i simhallen igår och det var jätte mysigt...skönt att till och med den minsta är stor nu så att mamman fick simma i lugn o ro medans de två lekte. Bra ide tycker jag att dela av bassängen i två delar.

Den store killen var hemma med flickvännen, hon tålde tydligen inte klor....och DET talade hon inte om när han sa till henne att ta med badkläder!!Det var att välja mellan att stanna hemma eller att hon fick sitta o titta på när vi simmade...blir man TRÖTT eller????

Idag är det kalas..FYY...väninnan har slagit ihop sin 35-års dag med sin far o sin syster som oxå fyller jämt.....ska jag behöva köpa present till dom me???
90 pers....är inte riktigt på humör för sådant....men, men det kan ju bli kul...eller annorlunda iallfall...jag tycket INTE om sådana tillställningar...och man har inte ens någon med sig som stöttar en när mna inte orkar mera *s*

Dags att ta itu med dagen!! Hej hopp

2 kommentarer:

l*eva sa...

Min Jösses...e Du redan Vaken?
Hur går det med *rökeriet*?

FEST...och som nästan alltid *ensamstående* vet jag min själ HUR det är!

Ha det så kul, du KAN!

Mican sa...

Rökeriet ja..har minskat..röker bara halva...ca 7 ggr..blir väl 3.5 per dag??*L*

Vaknade 6.30 idag..typiskt va???